الکتروموتور, الکتروموتور صنعتی

ضرایب اصلاحی مربوط به ارتفاع و دما در الکتروموتورهای موتوژن تبریز

ضرایب اصلاحی مربوط به ارتفاع و دما در الکتروموتورهای موتوژن تبریز
الف – در شرایطی که الکتروموتور با بار نامی در ارتفاع بیش از 1000 متر از سطح دریا استفاده می شود قدرت خروجی الکتروموتور باید بر اساس جدول زیر اصلاح گردد.
3000 تا 4000 2000 تا 3000 1000 تا 2000 ارتفاع از سطح دریا (متر)
80 88 95 حداکثر توان خروجی مورد استفاده به درصد
ب – در شرایطی که درجه حرارت محیط بیشتر از 40 درجه سانتیگراد باشد قدرت خروجی الکتروموتور باید بر اساس جدول زیر اصلاح گردد.
50 تا 55 45 تا 50 40 تا 45 درجه حرارت محیط (سانتیگراد)
80 88 95 حداکثر توان خروجی مورد استفاده به درصد

 

 

جمع بندی :

قیمت این محصولات بسته به بزرگی و کوچکی یعنی ابعاد آن متفاوت است ضمن اینکه توان های بالا و پایین آنها در قیمت این محصولات تأثیر بسزایی دارد.

قیمت دینام کولر موتوژن در اصفهان در شرکت ما مناسب است و میتوان گفت رکورد دار بهترین قیمت های دینام در ایران می باشد که با ضمانت نامه کتبی به مدت دو سال دست مشتری داده می‌شود.

برای سفارش محصولات موتوژن با شماره های این شرکت در اصفهان تماس بگیرید و حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مهمترین مزیت این شرکت این است که هزینه ارسال را بعد از تحویل گرفتن کالا پرداخت خواهید کرد. برای سفارش این محصول با مجموعه ما  تماس گرفته ،محصولات را انتخاب کرده و سفارش دهید.

برای ارسال این محصول در شهرستان های اطراف اصفهان هزینه را قبل از ارسال پرداخت کنید . با شماره های زیر تماس بگیرید و یا از طریق سایت این مجموعه محصول خود را سفارش دهید.

قیمت الکتروموتور موتوژن ،  قیمت دینام کولر موتوژن در اصفهان ، دینام کولر موتوژن در اصفهان ، نمایندگی موتوژن در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید